piątek, 1 lutego 2013

Przyjaciele

Jedna kłótnia z osobą i nagle wszyscy sie od ciebie odwracają bo jedna osoba nastawiła wszystkich przeciwko tobie ... Tak właśnie się czuje , wszyscy sie odemnie odwrócili , wszyscy piszą mi że jestem chamska ...,. Tak , tak bo to oczywiście moja wina , nie kogoś innego tylko moja , zawsze moja ..
  Najlepsze jest to że to była kłótnia z najlepszą przyjaciółką i to nawet niewiem czy była "kłótnia"
  I nagle wszyscy udają że mnie nie znają , nie znają konkretnego powodu , ale wierzą w pomówienia , ja mam swoją wersje ona swoją . Szybko znalazła sobie nową przyjaciółke .. a ja zostałam sama ,,, sama na przerwach stałam gdy ona sobie gadały z moimi a zarówno jej znajomymi którzy są teraz po jej stronie... Dobrze że przynajmniej dwie osoby się odemnie nie odwróciły " moja bardzo dobra koleżanka której ufam , oraz moja druga przyjaciółka na którą również sie odwróciła .. Jest mi źle teraz , mam łzy w oczach , wszystko jest dla mnie głupie . Tyle na ten temat........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz