czwartek, 28 marca 2013

Długi weekend ;)

No hey! Mamy czwartek , teraz byśmy pewnie siedzieli w szkole , a tak pewnie śpichy jeszcze śpią , ja niestety od rana na nogach , ponieważ rano miałam badania tzn. pobieranie krwi ;C Ała , do teraz czuje jak mnie ta ręka boli :C Dzisiaj odryłam że mój telewizor ma taka opcje że gdy podłącze do niego USB może on zatrzymywać dany moment , przewijać , a nawet nagrywać! Nie wiedziałam tego! Teraz sobie podłączyłam i oglądam Harrego Pottera i komnate tajemnic XD Dzisiaj może jeszcze napisze przepis na "Jabłecznik z waniliową pianką" . Ostatnio bardzo zafascynowało mnie gotowanie! To czynność która sprawia mi wiele przyjemności, kto wie może właśnie odryłam moje hobby? No możliwe! Teraz trwa u mnie wielkie sprzątanie na świętaa! Ah i ja też musze sie za to zabrać ;C Miłego dnia! PA!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz