środa, 27 marca 2013

Hej ;))

 Dawno mnie tu nie było :) Ale jestem . Wczoraj zabrałam sie za czytanie Harry Potter i komnata tajemnic , to będzie nasza lektura więc dobrze by było gdybym to przeczytała. Tak szczerze nie jaram sie tak jakoś Harrym Potterem i filmy tez nie mnie za bardzo nie interesują ale w sumie ta książka jest nawet ciekawa :]
 Wczoraj nie byłam w szkole bo powiedziałam że sie źle czuje  i kręci mi sie w głowie , w sumie to była prawda ale troche skłamałam bo powiedziałam że zasłabłam w szkole a to KŁAMSTWO ;c.
Mama oczywiście poszła ze mną do lekarza , i musze mieć zrobione badania ;cc
Dzisiaj miałam sprawdzian z matematyki , nie był taki trudny , myśle że dobrze mi poszło , licze chociaż na 3 , ale ucieszyłam bym sie gdybym dostała 4 :) Ostatnio słabo u mnie z nauką i ocenami ;X Staram sie uczyć , ale i tak dostaje złe oceny . W tym tygodniu dostałam z trzy 1 ,z  dwie 2 , a to wszystko z sprawdzianów i kartkówek :c MASAKRA! I teraz doszła 3 z angielskiego ! Ja musze to jak najszybciej poprawić na lepsze! Niedługo sprawdzian z historii , mam ogarnięte już pare pytań jakie będą więc spróbuje sie nauczyć!
Teraz szukam jakiś konkursów z fajnymi nagrodami w internecie , może coś znajde :)
 Okey , to już tyle!
Niedługo świętaa *_* Zaczeła sie już przerwa świąteczna więc mamy wolne od szkoły!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz