piątek, 18 stycznia 2013

A więc tak minął 1 tydzień ferii .. Masakra było tak nudno że każdy dzień przesiedziałam na laptopie w internecie , facebook, ask.fm, skype , gg i tak co chwile.
Piłam sobie przed chwilą kakałko <3
Teraz oglądam Zaklinaczke duchów na TVN7Hmm .. Narazie to nuudyy , pisze sobie teraz na skype z koleżanką i ogólnie to nudy
Zaraz zaczne pracować na nagłówkiem , ale będzie to taki zwyczajny bo to dopiero początek ten blog nie jest popularny ani nic ,ale będe w nim wkładała jak najwięcej pracy jak będe oczywiście miałą czas
Jak macie jakies pytania,rady coś ,,,to możecie pisać na email amorustedparasiempre@gmail.com
Dzisiaj sobie obejrze film "Nietykalni" potem może pójde na dwór do psa <3 
Piszcie komentarze cokolwiek ,, a teraz macie zdj zrobione dosłownie przed chwilką ;))
 Hahaha , mój Pou , gram dopiero od 3 dni <3 I moje teraźniejsze ubranie domowe bluza kupiona na targach w moim mieście , bokserka z Reserved,alladynki też kupione na targach ;)

 Moje ozdoby na firanie , lampki ,motyle serduszka i inne takie pierdoły <333
18.01.2013
11:03

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz