piątek, 18 stycznia 2013

;))))))

Hehh , nibyy dwa zwykłe komentarze , a potrafią ucieszyyć! Dziękuje za dwa pierwsze i MIŁE komentarze <333333  dzisiaj porobiłam pare zdjęć mojemu psowi <333  wydrukowałam jedno ze zdjec i wstawiłam je do ramki<3 Aż sie nie moge nacieszyć tym zdjęciem :D
Yhmm . Jutro już sobota ;( Za tydzień o tej porze już będe sie szykować do szkoły ;(
Dobra narazie się tym nie przejmuje , możliwe że w drugim tygodniu kuzynka do mnie przyjedzie na pare dni ale jeszcze zobaczymy...
Właśnie zauważyłam że przypadkowo usunełam z aparatu zdjęcia z dzisiaj :( Mądra ja! -,-
Ale to u góry zdjęcie jest chyba z wczoraj ;o
A tuu zdjęcie z kamerki robione jakąś godzine temu :
Hmm , jutro jade do koleżanki , zrobić pare zdjęc jej kuzynce do szkoły ... Oby mama mnie zawiozła!
Głodna troche jestem .. Miałam obejrzeć "Nietykalni" więc chyba zaczne ;c
  Może jeszcze dzisiaj jeszcze coś ale niewiem ;C
hmmmm .. Mam teraz ochote coś naryysować! Chyba sobie wyciągne kartki ,ołówek , kredki i może coś utworze ;] Potem sie pochwale moim arcydziełem jak coś zdziałam :D

....................................................................................................
http://www.youtube.com/watch?v=R7Gf2SOmz5Q




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz