piątek, 18 stycznia 2013

Hmmm

Nie ma to jak kłótnia z mamą  ,ale nie będe tu pisać o tym . ;o

........................................................................................................................................................
 A więc postanowiłam ze napisze cos o kosmetykach jakich ja używam .
 Żel do twarzy, tonik oraz krem antytrądzikowy z garniera według mnie są bardzo dobre! Żel do twarzy świętnie rozmięka pory ;] Żel do twarzy do suchej skóry czasem go używam zwłaszcza na moje czoło według mnie sprawdza się! Skóra jest po nim bardziej gładka :>

 Żel pod prysznic i dezodorant z Playboya, wegług mnie są świętne! Mają fajny zapach i wogóle są fajne <3
Pianka do debilacji Isana hm , no pianka jak pianka kupiłam ją żeby po prostu jakąś mieć ;D
 Podkład z Miss Sporty , fajny może jak dla mnie to troche za jasny jak na mój odcień skóry ale jest okej ;D
Maseczka z Garniera , rozgrzewa pory rzadko jej używam ale sprawdza się :d
 Doszło jeszcze żel pod prysznic z Ziaji o zapachu gumy balonowej , moja mama go dzisiaj mi kupiła , heh no zapach ma ładny chociaż troche mnie od niego mdli :P

Perfum Scentini o zapachu :mandarynka, passiflora, piżmo
Hmm .. Ten perfum jest podzielony tak jakby na dwie części, widać to tak ledwo na 2 zdjęciu , gdy wstąśniemy zapachy sie mieszają i czuć troche inny zapach niż gdy są rodzielone. Można go kupić w Avone
Wszystkie u góry podane kosmetyki możecie znaleść z Rossmanie!
................................................................
Teraz sobie właśniee jeem krówki :) Mniaam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz