czwartek, 17 stycznia 2013

Ahmmm,, nic mi sie nie chce robić , tylko spać! Ale i tak pewnie nie dam rady zasnąć.
Uwielbiam robić zdjęcia! tego nie napisałam wcześniej , chociaż wg Kl nie umiem ,, to mnie wkurza w niej , skoro jest moją przyjaciółką niepowinna mi tak mówić ale oczywiście dla niej to ona robi najładniejsze zdjęcia bo ma dobry aparat , a ja mam zwykłą cyfrówke ... dobra mniejsza  z tym.
To mój pies Dżaki <33 rasa Cocker Spaniel Angielski , ma 6 lat
"Jedyny chłopiec jakiego w życiu kocham najbardziej"
Kocham go! Niewiem co bym zrobiła gdybym go nie miała ..Jedyny prawdziwy przyjaciel który nie opuści ,chyba że będzie musiał ;[ Poświęcam mu zbyt mało czasu , ale i tak bardzo go kocham
17.01.2013
22:07
PS: Tak zauważyłam że na dole przy postach pojawia sie również data z godziną , jednak są one złe , narazie niewiem jak to zmienić ale postaram sie ;3

4 komentarze:

  1. Mila mloda osobko!Juz mi sie podobasz bo kochasz zwierzaki.Ja moglabym byc spokojnie Twoja babcia,ale bardzo lubie mlodych ludzi wiec popieram to co robisz.Pisz swojego bloga.Fajnie piszesz,opisuj swoja rzeczywistosc i twoje zycie.Jestes mlodziutka,wiec wiele jeszcze przed Toba.Czasem bedzie ci niewesolo,ale tez o tym pisz.Dziel sie swoimi przemysleniami i marzeniami.Zycze powodzenia.Bede Twoim sympatykiem Halina -moj swiat -zycie codzienne halina40013.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo , jejku , jak miło ;) Dziękuje bardzo , miło czasem przeczytać takie słowa i to jeszcze bardziej zachęca do pisania ;))))

      Usuń
  2. Witaj EMMO!
    Przypadek sprawił, że trafiłam na Twojego bloga.
    Jest fajny. Mam nadzieję, że będziesz go prowadzić.
    Szkoda by go zarzucić.
    Pozdrawiam
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo , dopiero zaczełam go prowadzić i narazie nie mam zamiaru tego rzucać ;)

    OdpowiedzUsuń