czwartek, 17 stycznia 2013

O mnie

Jestem zwyczajną dziewczyną z zwyczajnym życiem nastolatki.Jestem nieśmiała ,próbuje to zmienić i nie zawsze mi sie to udaje,można powiedzieć że mam "podwójne życie". W szkole cicha , spokojna dziewczyna , rzadko sie zgłaszająca na lekcjach / W domu pełna energi , pyskująca , mająca wszystko gdzieś smarkula.
Hobby? powiem szczerze , żadne... Próbuje wszystko po troche , niektóre rzeczy udają się, inne nie .Niewiem co robie dobrze a co źle , ciągle szukam czegoś co mnie wciągnie i będe wiedziała że robie to dobrze ale nadal niewiem co to.Hmm ... Podobno każdy ma ukryty talent , ja mojego nie znalazłam.
Zakochana? Raz tak , raz nie .. Nigdy nie miałam chłopaka , możliwe przez to jaka jestem , zakochana byłam wiele razy , próbowałam coś robić w tym kierunku jednak nic z tego nie było.Mam wiele problemów , nie będe sie teraz wyżalać bo to nie rozwiąże ich , a marzenia? Są! Ale wątpie żeby sie spełniły chociaż kto wie ... "A moi przyjaciele , właściwie to zagineli" ....Mam przyjaciółki , niewiem czy aż ,czy tylko ale jest ich 4 . Jednak są Klodia , Zu ,Emka ,Anta (przydomki) . Kl , Zu jesteśmy razem w klasie , niby sie przyjaźnimy , ale one zawsze trzymały sie we dwie , a ja czuje się tak ta "trzecia" Z Kl widuję się częściej , ufam jej,z nią chyba mam najwięcej wspomnień ,z Zu przyjaźnie się chociaż jej "Naj przyjaciółką" jest Kl , chociaż często z nią pisze i ona ufa mi , znam wiele spraw z jej życia , chociaż ona z moich nie za bardzo ;// Anta byłyśmy najlepszymi przyjaciółkami w podstawówce , zawsze byłyśmy we dwie , jednak wszystko sie zmieniło bo jesteśmy w innych klasach i nadal mamy świetne kontakty ale już nie takie jak wcześniej , i Emka zaczełyśmy sie przyjaźnić dopiero jakieś 1,5 miesiąca temu , jednak ufam jej i ona również mi , nie jesteśmy razem w klasie
.No i takie moje życie , czasem kolorowe , czasem szare , nigdy nie wiadomo co sie zdarzy . 
Pisała:Emma
17.01.2013
20:58

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz